AFLĂ DE CE ŞI-A RISCAT MIHAI ALBU VIAŢA!





Workaholic şi angrenat în noul său proiect - magazinul virtual - Mihai Albu şi-a pus viața în pericol, amânând investigaţiile medicale. Însă, în ciuda bolii și a intervenţiei chirurgicale recent suferite, Mihai şi-a lansat, zilele trecute, boutique-ul online www.mihaialbu.ro.


“Mi-am riscat viaţa ambiţionându-mă să îmi lansez magazinul online, muncind nepermis de mult şi neglijându-mi sănătatea”, recunoaşte renumitul designer.
Mihaialbu.ro este un proiect de suflet, pe care l-am plănuit de mult și în care am investit mult timp şi multă energie. Dintotdeauna am fost perfecționist. Aşa că, atent la toate detaliile (creaţiile noi, selectarea celor mai relevante poze, înlesnirea navigării în site pentru clientele mele) am ignorat, câteva zile, simptomele - semnalele de alarmă prin care corpul îmi dădea de înțeles că ceva e în neregulă și că ar trebui să consult un medic. Prin urmare, am ajuns, într-o stare foarte gravă, direct la Spitalul de Urgenţe Floreasca, unde mi s-au făcut imediat investigaţii amănunţite. Am fost diagnosticat cu peritonită şi băgat de urgenţă în operație. Medicii mi-au spus ulterior că, practic, dacă mai aşteptam câteva ore, era deja prea târziu.”


Recuperare prin muncă. 
Designerul depăşeşte acum cu bine perioada de convalescenţă si, ca de obicei, se ocupă de creaţiile spectaculoase pentru clientele sale, de la care a primit deja primele comenzi online. 
"Am ţinut ascuns atât cât am putut, căci nu mi s-a părut că ar putea interesa pe cineva o chestiune strict medicală. Însă se pare ca s-a aflat destul de repede. A fost grav, chiar foarte grav, mai am de tras câteva zile, dar deja mă simt mai bine şi mă pot ocupa personal, din nou, de clientele mele şi de noul magazin www.mihaialbu.ro", menţionează Mihai Albu. 






Mihai Albu’s shoegasm - acum şi online!
Alege-ţi şi tu preferaţii dintre cei mai noi pantofi – fie ei de stradă, de ocazie, din linia de creaţii arhitecturale Shoegasm High-End ori din gama pentru mirese M.A. Bridal. Dar şi genţile şi accesoriile superbe purtând semnătura designerului, toate disponibile acum şi online, pe www.mihaialbu.ro.

Semnele distinctive care fac furori, sezonul acesta, pe www.mihaialbu.ro?
Spectaculozitatea creaţiilor, prin forme, culori tari sau texturi metalice, asa cum Mihai Albu ne-a obişnuit deja, ca si bijuteriile originale ataşate pantofilor ori poşetelor, de genul fundiţelor reinventate, formate din unul sau doi fluturaşi.





Fii cu ochii pe Lucky Hit!
Lucky Hit este oferta wow a fiecărei săptămâni: un produs creație Mihai Albu pe care îl poţi achiziţiona, timp de câteva zile, numai de pe www.mihaialbu.ro, cu un preţ absolut special.
Urmăreşte toate noutăţile şi pe pagina oficiala facebook.com/pages/Atelier-Mihai-Albu.


Comentarii

Postări populare